Już od 1 marca będzie można nabyć wyróżniające się stylem i jakością produkty z bestsellerowej kolekcji Kendall and Kylie w sklepach sieci Biedronka
Siostry Kendall and Kylie Jenner świat poznał najpierw dzięki serialowi „Z kamerą u Kardashianów”, a już w 2012 dziewczyny podbiły rynek mody za sprawą założonej wspólnie marki. Od tamtego czasu KENDALL+KYLIE zyskiwał tylko na popularności. Pewnie nie bez znaczenia było to, że instagramowe konta właścicielek firmy obserwuje łącznie ok. 370 milionów osób. To liczby, które robią wrażenie i to nie bez powodu, a teraz będzie można nabyć produkty z ich bestsellerowej kolekcji w sklepach sieci Biedronka.

Premierowa linia White Label składa się z plecaków, torebek oraz kosmetyczek. Torby z kolekcji sygnowanej przez siostry Jenner występują w kilku rozmiarach. To zarówno praktyczne i pojemne shopperki (139 zł), torebki damskie pudełkowe i prostokątne (79,90 zł), czy zestaw kosmetyczek, plecak lub mała torebka z zewnętrznymi kieszeniami (89,90 zł).Akcesoria występują w awangardowej, ciekawej kolorystyce. Przeważa tu czerń i srebro. Wszystkie produkty są ozdobione wyraźnym logotypem marki Kendall+Kylie. Warto zaznaczyć, że oferta obowiązuje tylko w wybranych sklepach i będzie eksponowana na specjalnie przygotowanym standzie, który pozwoli wyróżnić te ciekawe produkty. Trzeba się śpieszyć, bo oferta trwa do wyczerpania zapasów, a możemy spodziewać się, że zainteresowanie produktami będzie spore. Koniecznie dajcie nam znać czy udało się Wam upolować swój egzemplarz jednego z produktów z tej kolekcji.

W Biedronce zawsze pilnie śledzimy światowe trendy w modzie i rozwijamy naszą ofertę o marki, które są głośne i atrakcyjne. Kolekcja akcesoriów od Kendall i Kylie Jenner to świetna okazja, aby kupić wyjątkowe produkty w atrakcyjnej cenie. Wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet, więc to także dobry czas, aby przygotować prezent dla bliskich nam kobiet lub po prostu dla siebie samych.
mówi Paulina Zając, kupiec odpowiedzialna za ofertę Kylie and Kendall w sieci Biedronka
Foto. materiały prasowe sklepu